Про компанію
Телефонія
Інтернет
Тарифи
Нормативно-правова база
Довідка
Контакти
Статистика:
Ім'я користувача:
Пароль:

Запам'ятати мене
Підключитись
 
Звіт оператора телекомунікацій про якість телекомунікаційних послуг

Звіт

оператора телекомунікацій про якість телекомунікаційних послуг
за 2019 рік

ЗАТВЕРДЖЕНО
Форма No. 11-ЯТП
річна
Рішення НКРЗ
15.04.2010 № 174

Подають Термін подання
Оператори телекомунікацій - Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації. до 30 січня після звітного періоду

Код рядка Респондент:
0101 Найменування/Ім’я: Товариство з обмеженою відповідальністю "Поллікомм, Лтд"
0102 Місцезнаходження/Місце проживання: 04053, м.Київ, вул. Січових Стрільців, 48, офіс 8
(поштовий індекс, область/Автономна Республіка Крим, район, населений пункт, вулиця/провулок, площа тощо, No. будинку/корпусу, No. квартири/офісу)
0201 Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/Ідентифікаційний номер фізичної особи - підприємця-платника податків: 21555794
0202 Код території за КОАТУУ  
0203 Код виду економічної діяльності за КВЕД 61.10
0204 Код організаційно-правової форми господарювання за КОПФГ 240
0205 Код міністерства, іншого ЦОВВ, якому підпорядкований оператор зв’язку за КОДУ *  

1. Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів

Код рядка Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення Одиниця виміру Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ) Рівень, який був запланований на звітний рік** Досягнутий рівень за звітний рік*** Запланований рівень на поточний рік
А Б 1000 2000 3000 4000 5000
0300 Назва телекомунікаційної послуги:          
0301 Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час % не менше 90 100 100 100
0303 Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час % не менше 65 99 99 99
0305 Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) % не більше 1 0 0 0
0306 Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів   не більше 10 5,60 5,60 5,60
0307 Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів % не більше 5 2,00 2,00 2,00
0308 Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для міжміських викликів % не менше 95 97 97 97
0309 Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) % не більше 5 0,00 0,00 0,00
0310 Відсоток з’єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови % не меньше 70 %      
0400 Назва телекомунікаційної послуги:          
04n+1            
0500 Назва телекомунікаційної послуги:          
0501            
05n+1            

2. Дані про окремий структурний підрозділ оператора та/або ООВ, які здійснювали випробування показників якості

Код Назва окремого структурного підрозділу оператора та/або акредитованого органу з оцінки відповідності (ООВ) Серія, номер, дата отримання атестата акредитації (за наявності) Номер, дата протоколу випробувань Період, протягом якого здійснювались випробування
А 1000 2000 3000 4000
1001        
1002
10n+1        

* Тільки для підприємств державного сектору.
** При первинному заповненні форми інформація не заповнюється.
*** Рівні показників (параметрів) якості, які були визначені під час проведення випробувань оператором та/або акредитованим органом з оцінки відповідності (ООВ).
пїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ. PollyComm Ltd. © 2013-2019
пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ: пїЅпїЅпїЅпїЅ ЗіпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ