Звіт
оператора телекомунікацій про якість телекомунікаційних послуг
за 2019 рік
ЗАТВЕРДЖЕНО
Форма No. 11-ЯТП
річна
Рішення НКРЗ
15.04.2010 № 174
Подають |
Термін подання |
Оператори телекомунікацій - Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації. |
до 30 січня після звітного періоду |
Код рядка |
Респондент: |
0101 |
Найменування/Ім’я: Товариство з обмеженою відповідальністю "Поллікомм, Лтд" |
0102 |
Місцезнаходження/Місце проживання: 04053, м.Київ, вул. Січових Стрільців, 48, офіс 8 |
(поштовий індекс, область/Автономна Республіка Крим, район, населений пункт, вулиця/провулок, площа тощо, No. будинку/корпусу, No. квартири/офісу) |
0201 |
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ/Ідентифікаційний номер фізичної особи - підприємця-платника податків: 21555794 |
0202 |
Код території за КОАТУУ |
|
0203 |
Код виду економічної діяльності за КВЕД |
61.10 |
0204 |
Код організаційно-правової форми господарювання за КОПФГ |
240 |
0205 |
Код міністерства, іншого ЦОВВ, якому підпорядкований оператор зв’язку за КОДУ * |
|
1. Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів
Код рядка |
Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення |
Одиниця виміру |
Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ) |
Рівень, який був запланований на звітний рік** |
Досягнутий рівень за звітний рік*** |
Запланований рівень на поточний рік |
А |
Б |
1000 |
2000 |
3000 |
4000 |
5000 |
0300 |
Назва телекомунікаційної послуги: |
|
|
|
|
|
0301 |
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час |
% |
не менше 90 |
100 |
100 |
100 |
0303 |
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час |
% |
не менше 65 |
99 |
99 |
99 |
0305 |
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) |
% |
не більше 1 |
0 |
0 |
0 |
0306 |
Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів |
|
не більше 10 |
5,60 |
5,60 |
5,60 |
0307 |
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів |
% |
не більше 5 |
2,00 |
2,00 |
2,00 |
0308 |
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для міжміських викликів |
% |
не менше 95 |
97 |
97 |
97 |
0309 |
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) |
% |
не більше 5 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0310 |
Відсоток з’єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови |
% |
не меньше 70 % |
|
|
|
0400 |
Назва телекомунікаційної послуги: |
|
|
|
|
|
04n+1 |
|
|
|
|
|
|
0500 |
Назва телекомунікаційної послуги: |
|
|
|
|
|
0501 |
|
|
|
|
|
|
05n+1 |
|
|
|
|
|
|
2. Дані про окремий структурний підрозділ оператора та/або ООВ, які здійснювали випробування показників якості
Код |
Назва окремого структурного підрозділу оператора та/або акредитованого органу з оцінки відповідності (ООВ) |
Серія, номер, дата отримання атестата акредитації (за наявності) |
Номер, дата протоколу випробувань |
Період, протягом якого здійснювались випробування |
А |
1000 |
2000 |
3000 |
4000 |
1001 |
|
|
|
|
1002 |
|
|
|
|
10n+1 |
|
|
|
|
* Тільки для підприємств державного сектору.
** При первинному заповненні форми інформація не заповнюється.
*** Рівні показників (параметрів) якості, які були визначені під час проведення випробувань оператором та/або акредитованим органом з оцінки відповідності (ООВ). |